lördag 12 september 2009

Gult ar fult.

Nu ska jag ivag o kopa farg- For gult ar fult! Varfor det blev gula vaggar en gang i tiden kan jag inte forklara men nu ska det bli vitt o fint och kanske nan annan farg ocksa. Nasta projekt blir att forinta den havsgrona heltackningsmattan. Mark jobbar borta,sa det blir som en liten surprise! (men han anar ugglor i mossan och det har varit pa tal tidigare)
Mala tavlor gar det lite segare med... fast jag har en pa g med tema #en massa bjork och en taljoxe. Jag kor lite norrlandstema, for det ligger ju i blodet och maste fa komma ut ibland.

Dan-
"Morning. A very friendly swede looked around my flat last night. She even stayed for a drink, but dont think she can move in soon enough. Shame. Anyway, she know's no swedes in Chi and would love to meet you! If I give you her number would you give her a ring? Go on say you will."

Jag-
"Go on then"

Dan-
"Nice one. She is a musician. You'll like her. Her name is Sara. Her number is 078.............. ! We still want her to move in so be nice!"

Sa nu har jag en kompis-dejt med en svensk tjej som heter Sara. Ska bli kul att fa prata lite svenska.

Fortsattning foljer...

1 kommentar: